1. Termin zwrotu
Masz 14 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia na złożenie wniosku o zwrot bez podania przyczyny i bez dodatkowych kosztów.
2. Warunki zwrotu
Towar musi być zwrócony w stanie oryginalnym, nieużywany, nieprany, w oryginalnym opakowaniu wraz z wszystkimi akcesoriami. Produkty uszkodzone, niekompletne lub zabrudzone nie będą przyjmowane.
3. Procedura zwrotu
Aby zainicjować zwrot, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub e-mail. Prześlemy Ci adres, na który należy odesłać towar. Udostępnimy Ci etykietę zwrotu do pobrania, a także adres, na który należy odesłać paczkę. Prosimy o niezwrotne wysyłanie towarów przed otrzymaniem naszych instrukcji.
4. Koszty zwrotu
Z wyjątkiem sytuacji, gdy zwrot wynika z naszej pomyłki lub wady produktu, koszty zwrotu ponosi klient.
5. Zwrot pieniędzy
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego towaru, zwrócimy zapłaconą kwotę w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Zwrot zostanie dokonany tą samą metodą płatności, którą zapłaciłeś za zamówienie.
6. Wymiana (zamiana produktu)
Jeśli chcesz wymienić produkt, zgłoś to przy składaniu wniosku o zwrot. Wymiana zostanie zrealizowana po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego towaru, o ile produkt wymienny jest dostępny. Koszt ponownej wysyłki nowego produktu ponosimy my, chyba że ustalono inaczej.
7. Wyjątki
Produkty spersonalizowane, otwarte lub używane nie podlegają zwrotowi, z wyjątkiem sytuacji, gdy są wadliwe lub zostały źle dostarczone. Produkty promocyjne lub wyprzedażowe podlegają tym samym warunkom zwrotu co inne artykuły.
8. Kontakt
W przypadku pytań dotyczących zwrotów i zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta poprzez formularz kontaktowy lub e-mail.